mandag den 14. maj 2012

Opdateringer fra mit liv

Saa er det vist paa tide at jeg giver lyd fra mig igen. Der er ikke sket saa meget siden sidst, men lidt er der da at fortaelle.

Det gaar fremad med min spanske og derfor ogsaa med intregrationen som ecuadorianer. Jeg er efterhaanden i stand til at konversere paa gebrokkent spansk, men det er skoent endelig at kunne udtrykke sig. Jeg har indtil videre haft 9 timers undervisning, men jeg er overhovedet ikke faerdig med at laere.

Mit arbejde gaar ogsaa super fint. Jeg er begyndt at falde mere til og finder hele tiden ud af flere ting, som jeg kan goere mig nyttig med. Det er rart.

Jeg har vaeret ude og rejse i to weekender nu. Var i Canoa, som er en lille by ved stranden, med en del piger fra min organisation. Det var super skoent. Canoa er virkelig et laekkert og afslappende sted. Ren idyl - bortset fra myggene altsaa! Naeste weekend var jeg i Baños, som er et sted fyldt med aktiviteter og fest. Det er et rigtigt smukt sted, og ligger ved foden af en aktiv vulkan. Var ude og bade i et iskoldt vandfald, men en oplevelse var det da. Her i weekenden til jeg til Atacames, som ogsaa er ved stranden. Det bliver godt at komme ud og ned til varmen igen. Quito ligger jo hoejt i bjergene, og selvom jeg bor 30 minutter fra Mitad del Mundo, er det ikke spor varmt...

Pigerne fra VASE paa stranden i Canoa
Iskold badetur i vandfaldet
I gaar var det mors dag her. Det blev fejret helt vildt. Vi fik mega meget familiebesoeg i loebet af hele dagen og der var god stemning. Det var sjovt at vaere med til og meget anderledes end jeg har proevet foer. Min vaertsmor har desvaerre braekket benet og ligger nu i sengen den naeste 1,5 maaned, saa vi er lidt fastlaast i huset. Men saadan er det - bare megauheldigt.

By the way opdatering omkring hjemkomstdato er aendret til d. 25. juli, da jeg har valgt at tage til Columbia paa vejen hjem.


Sammen med nogle af boernene paa Camp Hope

Legetid paa Camp Hope

Verdenskort paa Camp Hope, saa boernene kan foelge med i , hvor alle voluntoererne kommer fra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar